luni, 13 septembrie 2010

Relatii ,,made in china"


Azi dimineata m-am trezit cu gandurile de alta data. M-am trezit mai copil si mai pur.
Ca prin minune mi-am dat seama ca atunci cand eram retras, can dnu cunosteam prea multe, ideile mele au fost mai pure si mai sincere. Mai inalte.

Eu am crescut, dar din pacate azi am constat ca ideile nu au crescut odata cu mine... Au crescut ca numar dar nu si calitativ. O data ce am inceput sa vad mai mult, mai larg, am vazut ca placerile se pot obtine si mai usor. Norocul meu a fost ca nu m-am lasat condus de nevoi, insa mintea mea s-a imbolnavit. Acum imi dau seama cat de pervers am gandit. Acum imi dau seama ca romantismul meu avea acum o baza ascunsa, o patura de ganduri contaminate de oameni perversi.

Era sa pierd lucrurile mele frumoase, era sa pierd convingerea ca exista ceva autentic. Am fost de multe ori pervertit pentru un scurt timp, dar in dimineata asta ma uitam in oglinda.... Ma uitam si imi dadeam seama cine sunt, ce vreau si ce am sa fac.

De ce s-a ajuns la stadiul in care lucrurile simple si pure sunt un lux? De ce luxul acesta e o rusine? De ce se crede ca luxul asta , luxul unei vieti linistite si frumoase este de fapt o fita...sau o masca.
De ce nu mai cred multi in frumos?

Increderea e scumpa pentru ca lumea e amara, e scumpa pentru ca oferta e mica, e din ce in ce mai mica.
Dar e mare pacat.  S-a ajuns ca pana si relatiile sa fie ,,made in china"  si asta e mare pacat.
Totul denatureaza, aproape totul, nu totul.
Denatureaza conform regulilor din comert, insa calitatea e pusa pe locul al doilea.

Stiu ca mai exista oameni care vor ceva adevarat. Stiu ca mai exista oameni care cor ceva natural.
Stiu ca sunt multi pusti care vin din urma cu ganduri frumoase si m-as bucura sa le pastreze, sa ajunga sa le puna in aplicare fara sa fie victime ale unor miraje ,,mature".

 
Tori Amos - Time
  Asculta  mai multe  audio   muzica

Niciun comentariu: